God Morgon

I dag så vakna jag kl 8 pga att det e några arbetare som ska sätta in nät kablar,
 så får man 100mbit/s sen...skit bra. I dag så ska jag jobba...& I morgon, sen e jag ledig hela helgen...& det behöver jag känner jag!
Jusst de..var ute i går kväll & promenera med stavar för första gången..vad varm man blev på engång..& jätte skönt för ryggen verkligen, ska försöka gå en sveng i kväll också efter jobbet om jag orkar, men det tror jag...måste för tusan börja röra på mig igen..har blivit så lat:P Ska se om jag hinner med en Outfit sen..bropå hur länge dom är här & arbetar,
man vill ju inte direkt stå & posa när dom är här...inte ducha för den delen heller..HEHE.
HADE så bra så länge...puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0