WEB-SANDALEN

I dag så var jag på jobbet på min lediga dag. JOBI var där & sålde job-skor. har länge vart ute efter dessa sköna & stabila skor...så jag köpte dom på engång=) + tre av mina arbetskamrater!


Kom i balans med bra fortarbete!

Web-sandalen med helt unika egenskaper. Sandalen har en nykonstruerad stabil rullsula, dynamiskt gelenkstöd och Grete Waitz-innersula som dämpningsinlägg. Den rullande rörelsen i foten sätter kroppens viktbärande leder och muskelgrupper i varierad och skonsam aktivitet.
  • Förbättrar hållning och gångmönster
  • Ökar aktiviteten i vadmusklerna
  • Ökar aktiviteten i bakre lårmuskler
  • Ökar aktiviteten i sätesmusklerna
  • Minskar belastningen på knä- och höftleder
  • Stabiliserar din fot i sidled (rekommenderas vid överpronation)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0