Nya.

God Morgon...sitter här framför dator & dricker lite kaffe & Bloggar, innan jag ska börja jobba.
har vart lite dålig på att blogga dom sista dagarna, men i bland så får man bara ett brack + att min syrra har kameran:( I dag så blir det jobb då...sen ska jag hem & fixa & dona, sen i kväll blir det nog en solning, måste ju se lite fräch ut nu innan kryssningen....ska bli så kul att bara åka tjejer, slipper killarna:P
jag har köpt jätte fina skör som kommer i min brevlåda villken dag som helst, dom är från halens skit snygga=)
får se nu om jag frå tag i kameran igen så ska jag blogga mer...hehe.
ses sen...Kissi♥



Kommentarer
Postat av: Elin

Det e ju min kamera varför andvänder du inte din egen??? Bilder duger visst med den...

2009-03-11 @ 14:23:13
URL: http://elinronja.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja dom var snygga! :)

2009-03-12 @ 07:18:54
URL: http://zhara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0